Blog

Aprenent en companyia aquest estiu

Quan es tracta d’aprendre un idioma, et consideres autodidacta o prefereixes comptar amb professors i companys per a practicar? 

És veritat que a Internet pots trobar eines per a practicar alguns aspectes d’una llengua, però és molt difícil encertar pel teu compte quan has d’introduir-te en els distints aspectes de la gramàtica i el lèxic. I la revisió? Moltes vegades hi haurà més d’una resposta correcta en un exercici, que un sistema automatitzat no avaluarà correctament (per exemple, en redactar un text complet). A l’hora de practicar el llenguatge oral, tens més opcions per a escoltar (veure pel·lis, sèries, escoltar podcasts…), però poques per a conversar. 

Si vols aprendre un idioma en profunditat, el millor és combinar una pràctica constant pel teu compte amb cursos i programes d’aprenentatge professionals. Si no tens molt temps, el Centre d’Idiomes ofereix cursos durant l’estiu perquè pugues compaginar l’aprenentatge d’idiomes amb els estudis o amb el teu treball. Els cursos de valencià de juliol estan pensats per a qui necessite refrescar coneixements o iniciar-se en la llengua de manera ràpida i dinàmica. I tindràs l’oportunitat de desenvolupar la comprensió i expressió del valencià, de forma oral i escrita. Treballaràs amb materials propis del Centre pensats per a tu; i tenint en compte les pautes lèxiques i gramaticals de la CIEACOVA i la JQCV perquè no tingues problemes a l’hora d’examinar-te.

També tindràs l’oportunitat d’aprendre altres idiomes des de nivells bàsics - com l’italià o l’espanyol- o reforçar el teu anglés amb el programa English Summer per a nivells intermedis i superiors. A què esperes? Aprofita i gaudeix de l’estiu al Centre d’Idiomes!

Nivel: 

CURSOS DE IDIOMAS ONLINE

Beenglishlab

¿No tienes tiempo y quieres aprender idiomas a tu ritmo y desde donde quieras?:

Contenido relacionado

¡Ya hemos abiertos el plazo de matriculación para nuestra nueva oferta formativa!

Esta incluye clases para preparar los exámenes oficiales de inglés Cambridge, ACLES y Oxford; de valenciano CIEACOVA, y de español DELE. También, la posibilidad de examinarse en las convocatorias que se realizan en la Universidad de estas lenguas.

 

Desde el Centro de Idiomas UMH hemos lanzado nuestra oferta de verano. Esta incluye:

? Cursos intensivos de inglés
? Cursos intensivos de valenciano
? Cursos intensivos de español

También, clases para preparar los exámenes oficiales Cambridge English, cuya próxima convocatoria en la UMH tendrá lugar en el mes de julio.

En el Centro de Idiomas de la UMH tenemos las recomendaciones perfectas para que empieces el año con una buena dosis de aprendizaje y entretenimiento. Porque no hay mejor forma de practicar un idioma que sumergirse en un buen libro. Por eso, nuestros profesores/as han seleccionado títulos en inglés y en valenciano que te van a conquistar.

Recomendaciones en inglés